ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у котрого є чек;

2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, що не був вживаний;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Товари, які не підлягають обміну чи поверненню

  • Спідня білизна, купальники, нічні сорочки, піжами
  • Товар, що вже був експлуатований та має не належний вигляд


Обмін та повернення товару здійснюється за рахунок клієнта.
У разі виявлення виробничої помилки
чи невідповідності розміру витрати на доставку несе у собі продавець.


Для оформлення обміну/повернення онлайн замовлення необхідно заповнити заяву «Поверенння та Обмін товару», покласти заяву в відправлення та зв'язатися з менеджером за телефоном, що вказан на сайті або написати в Директ Інстаграм. Обміняти чи повернути товар можливо на протязі 30 днів з моменту покупки.

Адреса для повернення товару:

м. Київ, відділення Нової Пошти №421

Повернення коштів

Як тільки ми отримаємо товар з товарним чеком, протягом 3-5 банківських днів гроші буде повернуто на картку або розрахунковий рахунок, з яких здійснювалася оплата.

 

Якщо у Вас виникли додаткові питання, будь ласка, зв'яжіться із менеджером.