ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Товари, які не підлягають обміну чи поверненню
- Спідня білизна, купальники, нічні сорочки, піжами
- Товар, що вже був експлуатований та має не належний вигляд
Обмін та повернення товару здійснюється за рахунок клієнта.
У разі виявлення виробничої помилки чи невідповідності розміру витрати на доставку несе у собі продавець.
Для оформлення обміну/повернення онлайн замовлення необхідно заповнити заяву «Поверенння та Обмін товару», покласти заяву в відправлення та зв'язатися з менеджером за телефоном, що вказан на сайті або написати в Директ Інстаграм. Обміняти чи повернути товар можливо на протязі 30 днів з моменту покупки.
Адреса для повернення товару:
м. Київ, відділення Нової Пошти №82
Повернення коштів
Як тільки ми отримаємо товар з товарним чеком, протягом 3-5 банківських днів гроші буде повернуто на картку або розрахунковий рахунок, з яких здійснювалася оплата.
Якщо у Вас виникли додаткові питання, будь ласка, зв'яжіться із менеджером.