ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ
Для оформлення обміну/повернення он-лайн замовлення необхідно зв'язатися з менеджером по телефону вказаному на сайті або написати в Директ Інстаграм.
Менеджер підкаже номер відділення Нової Пошти, на який треба буде надіслати товар.
Далі треба заповнити Google форму, перейшовши за посиланням:
https://forms.gle/832gNeted7Bq95xV6 

Обмін або Повернення товару провадиться у разі, якщо він не був у використанні, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі якості, ярлики.
Обмін та повернення товару здійснюється за рахунок клієнта.
У разі виявлення виробничої помилки, невідповідності розміру чи іншого шлюбу витрати на доставку несе у собі продавець.


ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Як тільки ми отримаємо товар з товарним чеком, протягом 3-5 робочих днів гроші буде повернуто на картку або розрахунковий рахунок, з яких здійснювалася оплата.

 

ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЕЖАТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ
• Спідня білизна, купальники, нічні сорочки, піжами.

Якщо у Вас виникли додаткові питання, будь ласка, зв'яжіться із менеджером.